Rozliczenie za pozyskanie klienta

Masz ruch na stronie, ale mógłbyś sprzedawać więcej?
Koszty promocji nie przekładają się na Twoje przychody?
Nie wiesz, ile faktycznie kosztuje Cię pozyskanie klienta, któremu sprzedałeś produkt?

…nie płać za tych, co przyjdą, tylko za tych, co kupią i rozliczaj się za efekt


Przykładowo, gdy kupujesz reklamę banerową, na czym Ci bardziej zależy:

  • na liczbie osób, które klikną baner
  • czy na liczbie osób, które kupią Twój produkt spośród tych, co kliknęły baner

Jako sprzedawcę interesuje Cię efekt końcowy – sfinalizowana sprzedaż.
To jest wymierna wartość promocji.
I to jest fair, żebyś płacił tylko za pozyskanie klienta, który kupił.

Jak?

Oferujemy jasne zasady współpracy. My zajmujemy się marketingiem, Ty obsługą klienta. Rozliczasz się tylko za efekt – od przychodu lub dochodu ze sprzedaży. Nic nie ryzykujesz i dokładnie wiesz, za co płacisz. Fair?
Zapomnij o skomplikowanych algorytmach.

Płacąc tylko za efekt:

łatwo obliczysz, ile kosztuje Cię pozyskanie nabywcy dla Twojego produktu

 

w prosty i wymierny sposób ocenisz skuteczność promocji





Jesteśmy partnerami na każdym etapie współpracy

Nie z każdym nawiążemy współpracę i nie z każdym będziemy ją kontynuować. Pamiętaj, że na Twój zysk pracuje zespół doświadczonych i utalentowanych grafików, programistów i marketingowców, a interes musi być opłacalny dla obu stron.
Warto wypracować z nami dobry układ. Dla jednego z naszych Klientów osiągamy miesięcznie 4-5 cyfrowy przychód ze sprzedaży, a samą sprzedaż podnieśliśmy 10-krotnie.

Chcesz płacić tylko za pozyskanie klienta, który kupił? Skontaktuj się z nami – powiemy Ci, czy taki model promocji jest możliwy w przypadku Twojego biznesu.

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości