Rozwiązania TAILOR-MADE dla Twojej firmy

Tani sklep internetowy

0
(0)

…pomagamy Klientom minimalizować koszty!

 Tani sklep internetowy

jest to najlepsze rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją działalność w Internecie, które cenią sobie prostotę oraz funkcjonalność najnowszych rozwiązań e-commerce.

Dzięki w pełni edytowalnemu szablonowi otrzymują Państwo możliwość stworzenia spersonalizowanego sklepu dopasowanego do charakteru sprzedawanych produktów.

Natomiast integracja koszyka pozwoli Państwu na efektywne zarządzanie sprzedażą oraz prosty sposób dokonania zakupy przez klienta.

Do oferty załączony będzie serwer w cenie jedynie 150 zł netto / rok.

 Modny layout

 Intuicyjny panel

Szablon jest przystosowany do najnowszych trendów modowych, przypominający tzw. strony „one page”. Otrzymują Państwo możliwość wyróżnienia oferty specjalnej, wyprzedaży oraz nowości w sklepie. Strona jest prosta w obsłudze i nie wymaga od Państwa znajomości kodu html. Edycja produktów oraz integracja wszystkich funkcji nie wymaga nic więcej niż podstawowej umiejętność obsługi wizualnych edytorów tekstowych, jak np. Microsoft Word.

 Kupony

 Koszyk i płatności

Zachęć swoich Klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie, dzięki udzielaniu ciekawych rabatów oraz kuponów zarówno na pojedyncze produkty lub cały koszyk.

Prosta obsługa koszyka zarówno z panelu administratora, jak i klienta, daje możliwość pełnej kontroli oraz edycji zamówionych produktów.

Integracja płatności z systemem PayPal oraz jedną z wybranych bramek płatności: transferuj.pl, dotpay, payu, przelewy24.

Personalizacja

Dzięki możliwości personalizacji szablonu będą Państwo w stanie dopasować go idealnie do swoich potrzeb. Zarówno jeżeli chodzi o elementy strony głównej, jak i kolorystykę poszczególnych elementów strony oraz tła.

Kontakt

Jeżeli są Państwo zainteresowani lub mają jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu.

Chętnie przedstawimy Państwu więcej szczegółów.

    Adres email (wymagane):

    Treść wiadomości:

    *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.

    Kluczowe elementy przy tworzeniu sklepu internetowego to: odpowiedni wybór platformy e-commerce, atrakcyjny i intuicyjny design strony, zoptymalizowane dla SEO treści i produkty, bezpieczeństwo transakcji online (SSL), responsywność na urządzeniach mobilnych, integracja z systemami płatności i logistycznymi, oraz regularna aktualizacja zawartości i oferty.

    Nowoczesny sklep internetowy powinien mieć takie funkcje jak: łatwe wyszukiwanie produktów, filtrowanie według różnych kryteriów, personalizowane rekomendacje produktowe, możliwość tworzenia konta użytkownika i śledzenia zamówień, opcje dostawy i płatności dostosowane do preferencji klienta, integracja z social media, oraz system ocen i opinii.

    Najczęstsze wyzwania związane z prowadzeniem sklepu internetowego to m.in.: silna konkurencja online, zarządzanie zapasami i logistyką, optymalizacja konwersji i zmniejszenie koszyków porzuconych, oraz zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych i płatności. Aby sobie z nimi poradzić, warto inwestować w marketing internetowy, analizować dane dotyczące zachowań klientów, stosować strategie retargetingowe, oraz regularnie aktualizować ofertę i technologie używane w sklepie.

    Różnice między platformami e-commerce obejmują funkcjonalność, dostępność aplikacji i integracji, koszty użytkowania, skalowalność, wsparcie techniczne i komunikację z klientami. Wybór najlepszej platformy zależy od specyfiki działalności, liczby produktów, oczekiwań co do wzrostu, budżetu na rozwój technologiczny, oraz preferencji dotyczących interfejsu i użyteczności. Ważne jest także sprawdzenie opinii innych użytkowników i dostosowanie platformy do specyficznych potrzeb biznesowych.

    Rezygnując z naszych usług, tracisz szansę na przyciągnięcie uwagi Klienta!