Rozwiązania TAILOR-MADE dla Twojej firmy

Kampanie Mailingowe, Mailing Reklamowy – Wysyłka Mailingu Cennik

0
(0)

…nasze bazy są legalne i zarejestrowane w GIODO!

Kampanie mailingowe oraz mailing reklamowy są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Sposoby te są bardzo popularne, gdyż w krótkim czasie można trafić do bardzo dużej liczby odbiorców. Pamiętać trzeba, że nie sztuką jest wysłać 10.000 maili do losowych odbiorców, ale trafić do ludzi, którzy są naszymi potencjalnymi klientami. Mailing reklamowy jaki świadczymy gwarantuje Państwu wysyłanie wiadomości konkretnej treści do odpowiednich odbiorców. Nasza baza mailingowa jest niezwykle szeroka co daje możliwość wielu firmą o różnym charakterze skorzystać z naszych usług.

Koszt wysyłki targetowanej jest wyższy od losowego mailingu, jednak jego skuteczność jest znacznie wyższa oraz ma przełożenia na wyniki sprzedażowe firmy. Baza mailingowa z e-mailami, które odpowiadają Twoim potrzebą, jest to coś co nasza firma jest w stanie dla Ciebie stworzyć.

ZAKUPIONA BAZA MAILINGOWA – WYSYŁKA

Wysyłka mailingu cennik etap I

Poniżej znają Państwo listę posiadanych przez nas baz mailingowych. Istnieje możliwość wyboru odbiorców również ze względu na konkretną lokalizację, zarówno jeśli chodzi o całe województwa, jak i miasta. Jeśli w poniższej liście nie ma branży, która Państwa interesuje, zapraszamy do kontaktu, ponieważ podane branże są jedynie przykładowe.

Według branży:

  • agencje reklamowe
  • architektura wnętrz
  • baza firm i spółek polskich – podział na województwa i miasta
  • biura rachunkowe
  • biura tłumaczeń
  • biżuteria i akcesoria
  • branża budowlana
  • branża spożywcza
  • branża ślubna
  • branża usługowa
  • chemia domowa i ogólna
  • dziennikarze
  • drukarnie
  • farmaceutyczna
  • farmaceutyczna
  • finanse i rachunkowość
  • firmy trójmiejskie – różne branże
  • fitness i zajęcia ruchowe
  • fotografia
  • górnictwo
  • informatyka i komputery
  • informatyka, marketing, Internet
  • kantory
  • klimatyzacje
  • kominki
  • kosmetyka
  • kursy i szkoły językowe
  • lecznice dla zwierząt
  • logistyka i spedycja
  • meble
  • medycyna
  • moda i odzież
  • motoryzacja
  • nieruchomości
  • prawo i ubezpieczenia
  • produkcja i przemysł
  • produkcja i sprzedaż drobna artykułów przemysłowych
  • rolnictwo
  • rozrywka
  • sklepy internetowe
  • sprzedawcy Allegro
  • turystyka, noclegi, gastronomia
  • usługi
  • usługi sprzątania
  • wyroby piśmiennicze, papiernicze i usługi z nimi związane
  • wytwarzanie i dystrybucja energii, gazu i wody
  • zarządzanie i marketing

Według formy prawnej:

  • fundacja
  • fundusz
  • Kościół Katolicki
  • inny kościół lub związek wyznaniowy
  • organ władzy lub administracji rządowej
  • organizacja pracodawców
  • organizacja społeczna
  • państwowa jednostka organizacyjna
  • partia polityczna
  • przedsiębiorstwo państwowe
  • samorząd gospodarczy lub zawodowy
  • sąd lub trybunał
  • Skarb Państwa
  • spółdzielnia
  • spółka akcyjna
  • spółka cywilna
  • spółka jawna
  • spółka komandytowa
  • spółka z o.o.
  • spółka innego rodzaju
  • stowarzyszenie
  • wspólnota mieszkaniowa
  • wspólnota samorządowa
  • zakład prywatny bez formy prawnej
  • związek zawodowy

Oferujemy również mailing reklamowy do firm zagranicznych:

* Istnieje również możliwość wyboru poszczególnych kategorii z baz zagranicznych. Cena wysyłki bazy danych zakupionej w naszej firmie zaczyna się od 60zł za każde 1000 szt odbiorców. Wielkość kreacji graficznej do 50kb. Na życzenie możemy pomóc lub stworzyć szablon graficzny lub tekstowy do wysyłki mailingu (HTML, CSS). W celu przedstawienia dokładnej ceny zapraszamy do kontaktu. Chętnie dobierze dla Państwa bazę odpowiednią do Państwa potrzeb.Wysyłka bazy Klienta.

Czym jest właściwie baza mailingowa?

Baza mailingowa cena to najprościej mówiąc, baza adresów mailowych osób, do których przedsiębiorca bądź wynajęta przez niego firma, będzie wysyłał wiadomości o swojej firmie, jej sukcesach, planach rozwoju, a także produktów oraz usług. Proponowana przez nas baza mailingowa cena służy do utrzymania pozytywnych relacji z potencjalnymi oraz obecnymi klientami. Mailing to potężne narzędzia marketingowe, dzięki któremu zbudujesz reputację swojej firmy i osiągniesz z niego zyski.

Wysyłka mailingu cennik etap II

Jedną z najskuteczniejszych form email marketingu jest wysyłka do odbiorców, którzy już wcześniej zapoznali się z produktami lub usługami danej firmy.  Niekiedy zdarza się,  że przy pierwszym kontakcie z firmą, Klienci nie decydują się na nawiązanie współpracy, w związku z tym, należy o sobie po pewnym czasie przypomnieć.

Skuteczność tego typu zabiegów potwierdzają statystyki, które w porównaniu do pierwszej wysyłki, osiągają pięcio, a nawet siedmiokrotnie lepsze wyniki!

Po przeprowadzeniu pierwszego etapu kampanii mailingowej do wybranej branży, selekcjonujemy tych odbiorców, którzy otworzyli otrzymanego maila, a następnie tworzymy treść maila, który ponownie zostanie wysłany do tych samych odbiorców, przeważnie w odstępie dwóch tygodni od pierwszej wysyłki.

Cena przygotowania oraz realizacji wysyłki, uzależniona jest od ilości osób, które otworzyły maila oraz od wielkości bazy wykorzystanej w pierwszym etapie.

Skontaktuj się z nami i zapytaj o darmową wycenę.

    Adres email (wymagane):

    Treść wiadomości:

    *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.

    BAZA MAILINGOWA KLIENTA – WYSYŁKA

    Jeżeli posiadają Państwo własną bazę mailingową, nasza firma świadczy również usługi wysyłki gotowej bazy. Dodatkowo otrzymają od nas Państwo statystyki dotyczące wysyłki, a dokładniej:
    • ilości wysłanych emaili
    • ilości odczytanych emaili
    • procentowy oraz ilościowy wykaz kliknięć w wybrane odnośniki
    • procentowy oraz ilościowy wykaz kliknięć w wybrane obrazki

    Dzięki dostarczonym statystykom będą Państwo w stanie zapoznać się z preferencjami odbiorców, a dokładniej danymi/informacjami, które przyciągnęły ich uwagę.

    Wysyłka mailingu cennik

    kampanie mailingowe

    Przy częstej wysyłce ceny są negocjowalne. 

    Minimalna wysyłka to 5 tys. sztuk. Jeżeli chcą Państwo wysłać mniejszą ilość maili niż 5 tys. cena wynosi również 100zł. Jeżeli interesuje Państwa mailing reklamowy, jednak o innej ilości wysyłanych wiadomości, zapraszamy do kontaktu.

    kampanie mailingowe

    Kampanie mailingowe prowadzone przez naszą firmę umożliwiają realizację wytyczonych celów sprzedażowych. Nasze wartościowe bazy mailingowe w połączeniu z odpowiednimi kryteriami targetowania oraz przeprowadzania wysyłki podnoszą konwersję na stronie internetowej klienta. Kampanie mailingowe to narzędzie, które ma się dobrze, mimo że nie tak dawno wieszczono zmierzch e-mail marketingu. Jest to idealne rozwiązanie nie tylko dla firm o ugruntowanej pozycji, ale przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy rozkręcają biznes i szukają kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.

    Warto zainwestować w kampanie mailingowe trochę czasu, gdyż wciąż, jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na wykorzystanie marketingu bezpośredniego. Rynek e-mail marketingu w Polsce wyceniany jest na około 110 mln złotych. Te dane pokazują najlepiej, że kampanie mailingowe to jedna z najbardziej skutecznych i stosunkowo niedrogich rozwiązań.

    kampanie mailingowe

    Jak wygląda proces wysyłki mailingu?

    Proces wysyłki mailingu nie jest skomplikowany. Jednakże, z pewnością każdy z klientów chciałby uzyskać informację o tym, jak taki proces wygląda. Cały proces składa się z 5 etapów i najlepiej przedstawić na infografice.

    Proces wysyłki mailingu składa się z 5 etapów:

    1. Klient wybiera bazę danych

    Nasza firma proces konstruowania kampanii mailingowej rozpoczyna od ustalenia z klientem, z której z baz danych będziemy korzystać. Oferujemy klientom zarówno bazy danych dotyczące różnych krajów, jak i obszarów gospodarczych. Podobnie jak było napisane na infografice, mailing może dotyczyć przedsiębiorstw z konkretnych województw, konkretnych grup zawodowych itd.

    2. Klient podaje ilość jaka go interesuje

    Kolejnym etapem kampanii mailingowej jest oczywiście podanie jaka ilości maili jaka interesuje klienta, może to być 5, 10, 15, 20 tysięcy itp.

    3. Przygotowanie prezentacji mailingu

    Ważnym elementem każdej kampanii jest przygotowanie prezentacji mailingowej. Klient może dostarczyć nam gotową prezentację w formie czystego tekstu bądź HTML gotowego do wysyłki. Warto podkreślić znaczenie HTLM-u skonstruowanego pod mailing. Inny rodzaj będzie można oczywiście wysłać, jednakże będzie prezentował się niekorzystnie. Jeżeli nie mają Państwo przygotowanej prezentacji proszę napisać. Możemy przygotować dla Państwa taką prezentację w formie graficznej.

    4. Wysyłka mailingu

    Etapem czwartym jest wysyłka mailingu. Każdy mailing wysyłany jest z adresu mailowego naszego klienta. Podobnie wszelkie informacje zwrotne przychodzą bezpośrednio na Państwa adres mailowy.

    5. Sporządzenie i dostarczenie klientowi raportu

    Ostatnim etapem, który jednocześnie pełni rolę podsumowania, jest wysłanie do Państwa raportu. W dokumencie od nas otrzymanym znajdziecie Państwo takie informacje jak: ilość wysłanych maili oraz ilość otwartych maili, ilość kliknięć w treści maila, podział godzinowy i dzienny dotyczący tego, ile maili zostało otwartych w danym momencie, open rate, czyli stosunek otwartych wiadomości do wysłanych, a także CTR określający stosunek „klikniętych” maili do wysłanych. Dodatkowo otrzymają Państwo także informację z podziałem na urządzenia komputery, tablety oraz mobilne.

    Kampanie mailingowe to skuteczne narzędzie pozwalające na pozyskanie nowych klientów bądź zachęcenie do ponownego zakupu tych, którzy kiedyś odwiedzili naszą stronę. Mimo, że istnieje wiele innych narzędzi, kampanie mailingowe nadal nie tracą na popularności i mogą nam przynieść dużo korzyści. Nasza usługa w ramach, której oferujemy kampanie maiingowe może dać wymierne efekty w temacie sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów.

    Kampanie mailingowe to doskonały sposób na pozyskanie klientów, a także rozpowszechnienie znajomości swojej marki. Dają nam wiele możliwości, z których powinniśmy skorzystać. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty kampanie mailingowe. Jest to jeden z tańszych sposobów na docieranie z reklamą do odbiorców. Kampanie mailingowe opłacają się nie tylko dużym graczom, ale także małym przedsiębiorcom.

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu.

    Rezygnując z naszych usług tracisz szansę bezpośredniego dotarcia do potencjalnych Klientów!

      Adres email (wymagane):

      Treść wiadomości:

      *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.

      Tak, istnieje możliwość dostosowania treści kampanii mailingowej do różnych segmentów odbiorców poprzez zastosowanie segmentacji bazy danych. Możesz dzielić swoją listę mailingową na różne grupy na podstawie kryteriów takich jak wiek, płeć, lokalizacja geograficzna, czy preferencje zakupowe, i wysyłać spersonalizowane treści dopasowane do potrzeb i zainteresowań każdej grupy. Dzięki temu możesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii i zwiększyć szanse na osiągnięcie pożądanych rezultatów.

      W zależności od dostawcy, cena kampanii mailingowej może obejmować różne elementy, takie jak projektowanie treści, segmentację odbiorców i raportowanie wyników. Niektórzy dostawcy oferują kompleksowe usługi, które obejmują wszystkie te elementy, podczas gdy inni mogą oferować wybrane usługi za dodatkową opłatą. Ważne jest, aby jasno określić swoje potrzeby i oczekiwania wobec kampanii mailingowej podczas negocjacji cenowych z dostawcą, aby uniknąć nieporozumień i niespodziewanych kosztów.