Wysyłka mailingu

Sposobów na przyciągnięcie konsumentów w Internecie jest coraz więcej. Jednym ze sposobów, aby utrzymać stały i dobry kontakt z klientem jest wysyłka mailingu. Polega ona wykorzystaniu poczty elektronicznej jako sposobu do kontaktu z klientem. Wśród konkretnych działań wymienia się: stworzenie bazy e-mailów, przygotowanie angażujących treści i ich cykliczna wysyłka.

Korzyści wysyłki mailingu

– nie generuje zbędnych kosztów jak tradycyjne formy marketingu
– pozwala na bieżąco śledzić efekty działania oraz zobaczyć jak reagują na nią odbiorcy
– oszczędza czas, bo w ciągu chwili możesz zareklamować produkt czy usługę
– buduje relacje z klientem
– możliwość spersonalizowania treści do konkretnego odbiorcy

Jak u nas wygląda wysyłka mailingu?

Twój mailing wysyłamy od 5 tysięcy odbiorców, a kończymy na 100 tysiącach odbiorców. Wysyłamy maile do różnych grup społecznych, branży i instytucji. Wysyłka następuje z Twojego adresu mailowego. Lecz, przed samą wysyłką mailingu przygotowujemy dla Ciebie prezentację mailingową. Choć również możesz wysłać już nam gotową prezentację w formie tekstu lub formie htlm, który stworzony jest pod mailing. Po całej wysyłce mailingu i niezbędnych z nią czynnościach przesyłamy raport. Zawiera w zasadzie podział na ilość otwartych w danym czasie, stosunki maili wysłanych do otwartych i klikniętych, podział na urządzenia, z jakiego wchodzono z maila.

Adres email (wymagane):

Treść wiadomości:

 *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.