Różnego typu firmy mogą sięgać po narzędzia służące do promocji oraz sprzedaży swoich usług. Jedną z najpopularniejszych, a zarazem najskuteczniejszych metod jest tworzenie prostych, estetycznych stron docelowych, na które klient trafi po kliknięciu reklamy w internecie. Strona Landing Page jest stroną produktową. Jest prosta pod względem budowy, a pod względem technicznym może być samodzielną stroną bądź częścią większej witryny.
Po względem treści, strona landing page jest w pewien sposób rozszerzeniem i uzupełnieniem przekazu reklamy. Warto pamiętać o tym, że tego typu strony nie są stronami firmowymi i nie mają na celu budowania świadomości marki, tworzenia jej pozytywnego wizerunku czy przedstawienia potencjalnym klientom oferty. Głównym zadaniem strona landing page jest nakłonienie klienta do podjęcia określonego działania.
Strona landing page to świetne narzędzie promocyjno-sprzedażowe. Korzystają z niego firmy z różnych branż. Za ich pomocą przedsiębiorstwo może promować swoje usługi, chwalić się osiągnięciami, a także prezentować konkretne rabaty czy oferty. Tworzenie dedykowanych dla konkretnej branży landing page niesie ze sobą wiele korzyści i daje dużo możliwości, które warto wykorzystać.