Serwis obsługi pacjenta

serwis do obsługi pacjenta, umawianie wizyt online, konsultacje z lekarzem online, platforma do obsługi pacjentów, platforma obsługująca pacjentówPlacówki medyczne, które mają świadomość konieczności dbania o swoich pacjentów zdecydowanie lepiej wypadają w ich oczach, w porównaniu z przychodniami, które nie starają się ulepszyć jakości obsługi pacjenta. Jednym ze sposobów w jaki można zadbać o komfort naszych pacjentów jest wykorzystanie funkcjonalności serwisu do obsługi pacjenta, który zadba o ich komfort, pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zapewni wysokiej jakości usługi i jakość opieki medycznej.

Jedną z najważniejszych wartości, którą ceni sobie każdy klient jest czas. Z tego też powodu wiele placówek decyduje się na umożliwienie klientom umawianie wizyt online. Nieliczne zaś poszły jeszcze dalej w kreowaniu wizerunku nowoczesnej placówki, gdyż oferują swoim pacjentom jeszcze więcej opcji.

Jakie możliwości oferuje platforma do obsługi pacjentów?

  • Możliwość umawianie wizyt online, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w przychodni.
  • Umożliwienie pacjentom konsultacje z lekarzem online.
  • Zamawianie recept oraz kopii dokumentów.
  • Możliwość szybkiego odwołania lub zmiany terminu wizyty.
  • Umawianie wizyt online poprzez wybór lekarza, daty i godziny z kalendarza
  • Dostęp do opinii o lekarzach.
  • Możliwość udostępnienia wyników badań lekarzowi.
  • Historia wizyt i informacje o przyjmowanych lekach w jednym miejscu.

serwis do obsługi pacjenta, umawianie wizyt online, konsultacje z lekarzem online, platforma do obsługi pacjentów, platforma obsługująca pacjentów

Platforma obsługująca klientów oferuje wszystkie te opcje bez konieczności wychodzenia z domu. Wiąże się to z oszczędnościami zarówno odnośnie czasu, jak i pieniędzy, które pacjent musiałby przeznaczyć na dojazd. To wszystko umożliwia dedykowany serwis do obsługi pacjenta.

Co zyskują pacjenci przychodni, która korzysta z serwis do obsługi pacjenta?

serwis do obsługi pacjenta, umawianie wizyt online, konsultacje z lekarzem online, platforma do obsługi pacjentów, platforma obsługująca pacjentówPrzede wszystkim, dzięki platformie, pacjenci zaoszczędzą czas i pieniądze, które w innym przypadku musieliby zużytkować na dojazdy. Nikt z nas nie lubi czasu spędzanego w poczekalni w oczekiwaniu na wizytę u lekarza. Dodatkowo konsultacje z lekarzem online pozwalają na uzyskanie porady bez konieczności narażania się na wirusy i bakterie w placówce bądź nie narażając innych pacjentów na chorobę, jeżeli to my zarażamy. Korzystanie z takiej platformy umożliwia wystawienie wniosku o receptę dla pacjentów, którzy chorują przewlekle bądź kobiet stosujących antykoncepcję, co w dużym stopniu ułatwia zachowanie regularności przyjmowania środków.

Jakie korzyści, platforma do obsługi pacjentów przynosi lekarzom?

serwis do obsługi pacjenta, umawianie wizyt online, konsultacje z lekarzem online, platforma do obsługi pacjentów, platforma obsługująca pacjentówDzięki platforma obsługująca klientów lekarze zyskują, przede wszystkim, zadowolonych z opieki pacjentów. Takie udogodnienie pozytywnie wpływa na komfort pracy lekarzy i oszczędność czasu. Dużą zaletą jest możliwość przeprowadzenia konsultacje z lekarzem online, zdalnego wystawienia recept czy wglądu w wyniki zleconych badań. Pozwala to na zaoszczędzenie czasu zarówno lekarza, jak i pacjenta, który nie musi dojeżdżać do placówki. Kolejną zaletą, jest możliwość szybkiego kontaktu z pacjentem i, jak już wcześniej było wspomniane, możliwość przeprowadzenia szybkiej konsultacji online. Skutkuje to poprawą skuteczności leczenia, gdyż pacjent może skonsultować swoje wątpliwości z lekarzem bez konieczności wychodzenia z domu. Korzystanie z platforma obsługująca klientów ma pozytywne skutki, które widoczne są w znacznie mniejszej ilości odwołanych wśród pacjentów wizyt.

Najlepszym prezentem od placówki medycznej dla pacjenta jest, poza wysoką jakością opieki, czas. Planując wizytę w placówce pacjent marnuje mnóstwo czasu – na dojazdy, rejestrację, oczekiwanie na wizytę, a później na skierowanie na badania, ich wyniki, czy prostą konsultację lekarską. Każdy pacjent doceni komfort jaki zapewnia platforma do obsługi pacjentów. Będzie mógł zarejestrować się bądź uzyskać poradę nie wychodząc z domu. Wyszczególnione powyżej udogodnienia, w dalszym ciągu oferowane są przez niewiele placówek. Chociaż udogodnień wiążących się, chociażby z umawianiem wizyt online, jest wiele to tylko nieliczne przychodnie z nich korzystają.

Adres email (wymagane):

Treść wiadomości:

 *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.