SEO Seznam

Pozycjonowanie w Czechach jest kwestią ciekawą zarówno pod względem pracy specjalistów SEO, jak i firm, które chcą wejść na czeski rynek. Zasady SEO z jednej strony są dość uniwersalne i opierają się na podobnym zestawie praktyk oraz reguł, z drugiej strony wykorzystywane rozwiązania różnią się w zależności od kraju, w którym pozycjonujemy. Warto na to zwrócić uwagę, w szczególności jeśli w danym Państwie nie tylko wyszukiwarka Google jest chętnie wybieraną przez użytkowników opcją. Taka sytuacja ma miejsce w Czechach. Czym jest Seznam?

Seznam to czeska wyszukiwarka, której używa około 40% użytkowników. Jest to realna konkurencja dla Google, ponieważ koncentruje się na rynku lokalnym. Atutem Seznam jest to, że zna preferencje użytkowników w tym kraju, z tego też względu często jest narzędziem numer jeden. Początkowo był to katalog stron internetowych, który z czasem przerodził się w portal. Z biegiem czasu Seznam stał się dobrze rozpoznawalną w Czechach wyszukiwarką, którą stopniowo wyposażono w dodatkowe funkcje dopasowane do mieszkańców Czech.

Na co zwracać uwagę przy SEO Seznam?

Budując strategię marketingu internetowego w Czechach należy wziąć pod uwagę SEO Seznam. Podobnie jak w przypadku Google, Seznam wprowadził szereg algorytmów decydujących po pozycji strony na konkretne wyszukanie. Planując strategię marketingową i SEO Seznam w Czechach warto zwrócić uwagę na pare czynników, które są znaczące z punktu widzenia mieszkańców tego kraju. Co to jest?

Po pierwsze, bezpieczeństwo. Podejście do bezpieczeństwa w sieci jest w Czechach bardzo restrykcyjne. Według badań Eurostatu czeski internet został uznany za najbezpieczniejszy w Europie. Z czego to wynika? Przede wszystkim z innego podejścia do spamy i potencjalnie niebezpiecznych dla użytkownika stron. Warto o tym pamiętać pozycjonując zarówno Seznam, jak i Google. Drugim, bardzo ważnym czynnikiem jest język, który w znaczącym stopniu wpływa na wysokie pozycje stron. To właśnie na nim w dużej mierze skupiają się roboty więc warto pochylić się nad tym wykonując SEO Seznam. Niekiedy indeksowane są także strony w języku słowackim czy angielskim, jednak są to wyjątki. Budując czeską stronę warto poświęcić chwilę na poprawne pod względem językowym i gramatycznym opisy. Nienaturalne kalki językowe oraz bezpośrednie tłumaczenia zniechęcają użytkowników. Czesi rzadko kiedy wpisują zapytania w języku angielskim, nawet jeśli szukają produktów za granicą. W czeskim SEO wyjątkowo dobrze widziane są także long-taile.

lew seoPozycjonowanie w Czechach posiada specyfikę, z którą należy zapoznać się przed rozpoczęciem SEO Seznam. Wyszczególnione czynniki warto wziąć pod uwagę zarówno w trakcie działań związanych z wyszukiwarką Seznam, jak i Google. Przede wszystkim, należy wziąć pod uwagę preferencje i typowe zachowania użytkowników.

Jeżeli pozycjonowanie to nie Twoja bajka zapraszamy do kontaktu z naszą firmą. Dzięki usłudze SEO Seznam ruch na Twojej stronie z pewnością się zwiększy. Doświadczenie, którym dysponują pracownicy naszej firmy umożliwia udzielenie pomocy przedsiębiorcom, którzy pragną znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Nasza firma zapewnia darmową wycenę oraz sprawną i miłą obsługę. Jeśli nasz jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu. Chętnie Ci pomożemy.

Skontaktuj się z nami, a z pewnością Ty i Twoja firma tego nie pożałujecie.

Adres email (wymagane):

Treść wiadomości:

 *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.