Pozycjonowanie hotelu

Pozycjonowanie jest częścią marketingu zintegrowanego i zyskuje coraz większą popularność, zaraz obok Google AdWords oraz mediów społecznościowych. W końcu jeśli mamy stronę chcemy żeby ktoś na nią zajrzał. Ruch na stronie i jej popularność przekładają się na konwersję, czyli zakupy lub kontakt. Klienci szukają informacji o usługach oraz zakupach przez Google, głównie z powodu tego, że darzą wyszukiwarki zaufaniem. Z tego też powodu sieć jest podstawowym kanałem komunikacji, w którym można znaleźć i pozyskać nowych klientów.

Pozycjonowanie hotelu – po co?

Prowadząc interes jakim jest hotel naszym pragnieniem najczęściej jest, aby inwestycja się rozwijała, przyciągała większą liczbę gości i przynosiła coraz większe zyski. Właśnie dlatego inwestujemy czas nie tylko w sam budynek, ale także w pozycjonowanie hotelu oraz inne działania marketingowe. Jednym z najważniejszych kroków jest posiadanie nowoczesnej i pięknej strony www, która będzie wyposażona, przede wszystkim w system rezerwacji online. Dzięki takim działaniom pozyskujesz klientów i zarabiasz. Jednakże samo posiadanie strony nie zawsze wystarczy, warto zwrócić uwagę na pozycjonowanie hotelu. Bez pozycjonowania oferta Twojego hotelu nie wyświetli się klientowi, gdyż została zaindeksowana przez Google na 3, 4, 5 albo i dalszej stronie. Pozycja wyszukiwania Google ma wielkie znaczenie dla popularności witryny. Pozycjonowanie to pierwsze co należy zrobić po uruchomieniu strony internetowej.

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes powinieneś poważnie przemyśleć podjęcie kroków związanych z pozycjonowaniem. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego i skorzystania z naszych usług!

Adres email (wymagane):

Treść wiadomości:

 *(wymagane) Korzystając z formularza, podajesz dobrowolnie swoje dane osobowe, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez Tomsky Sp. z o.o., NIP: 5862299502, Gdynia 81-572, ul. Lipowa 16b/6, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych.