Kampania follow up

Jeśli poszukują Państwo nieszablonowego rozwiązania, które pomoże przyciągnąć nowych oraz zachować dotychczasowych klientów (bez dodatkowego wysiłku)  kampania follow up jest to najlepsze rozwiązanie, które w pełni automatyzuje procesy związane z promocją oraz PR za pomocą email marketingu.

Jakie odniosę korzyści:

pełna automatyzacja, czyli podwaliny współczesnego marketingu

 

bardzo duża oszczędność czasu i kosztów

 

wzrost sprzedaży oraz świadomości marki (klienci zazwyczaj nie znają pełnej oferty Państwa firmy, a poprzez kampanię follow up dowiadują się, że mogą skorzystać również z innych usług)

 

wzmocnienie zaangażowania Klientów

 

Czym jest follow up?

Follow up jest to cykliczna wysyłka wiadomości mailowych do zdefiniowanej grupy odbiorców, czyli np. wszystkich klientów, którzy skorzystali z Państwa usług. Należy pamiętać, że follow up znacznie różni się od klasycznego newslettera tym, że nie ogranicza Państwa czasowo, a każdy z klientów otrzymuje dokładnie taki sam cykl wysyłek w takich samych odstępach czasowych.

Załóżmy, że wysyłka newslettera odbywa się raz w miesiącu i każda z nich dedykowana jest specjalnie na ten okres czasu. Przykładowo w lipcu klienci otrzymają wakacyjną promocję, a kreacja wiadomości będzie typowo letnia – taki email nie mógłby trafić do klienta w grudniu. Jeśli klient zapisał się na newsletter w sierpniu, nie otrzyma on wysyłki z lipca, czerwca, maja itd. Reasumując wielka część Państwa pracy nie zostanie w pełni wykorzystana, a efekt będzie jedynie jednorazowy.

Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku follow up’a, gdzie to każdy z klientów otrzymuje dokładnie taki sam cykl wysyłek w tych samych odstępach czasowych. Punktem wyjścia jest moment dodania adresu emailowego do bazy i od tego “punktu zero” ustala się interwały czasowe w jakich klient otrzyma wiadomość.

Na przykład:

  1. pierwsza wiadomość powitalna – 2 dni od momentu zapisania
  2. 2 wiadomość z promocją – 10 dni od momentu zapisania
  3. 3 wiadomość z informacją o wszystkich usługach w Państwa firmie – 20 dni od momentu zapisania
  4. itd…bez końca!

Marketing automation

Przygotujemy dla Państwa pełną kampanię follow up wliczając w to:

  • szablon graficzny + pełna kreacja graficzna
  • treści wysyłki
  • promocje
  • realizacja i nadzorowanie wysyłki
  • dodawanie odbiorców
  • miesięczny raport

Koszt przygotowania kampanii follow up to 499 zł. Cena obejmuje przygotowanie 5 wysyłek z grafiką i tekstami. Miesięczna obsługa systemu to 50zł (w tym dodawanie nowych odbiorców, nadzorowanie wysyłki, raport).

Pytania? Wątpliwości? Zapraszamy do kontaktu!

Adres email (wymagane):

Treść wiadomości:

 Zapisz na newsletter z promocjami