Blogi, fora

Blogi są to strony publikowane przez ludzi zawierające wpisy z informacjami prezentowanymi w odwrotnej kolejności niż chronologiczna. Najczęściej zawierają informacje na temat firmy, produktu lub określonych zainteresowań.

Fora są miejscem spotkań ludzi chcących wymienić się informacjami na określony temat.

Blogi firmowe

Blogi firmowe mogą opisywać najnowsze osiągnięcia firmy, budować wizerunek przedsiębiorstwa. Stanowią pośrednictwo między firmą a klientem czy kontrahentem.

Budowanie wizerunku eksperta

Dzięki blogom w łatwy sposób można kreować wizerunek eksperta. Jeżeli są kwestie w Twojej firmie, dzięki którym możesz uważać się za eksperta w Twojej branży pokaż to innym. Niech ludzie przeczytają o rozwiązaniach zastosowanych przez Twoją firmę do ułatwiania życia. Tworzenie interesujących artykułów i prezentowanie ich na ramach Twojego bloga firmowego ułatwia kojarzenie Twojej firmy jako eksperta w danej dziedzinie.

Linkowanie do bloga

Jeżeli treści publikowane na Twoim blogu okażą się interesujące ludzie będą odwoływać się do Twoich publikacji. Co za tym idzie? Zwiększenie ruchu na Twoim blogu osób zainteresowanych w danym temacie, a to pośrednio przekłada się na zwiększanie ruchu na Twojej stronie.

Tworzenie dyskusji

Blog to również miejsce spotkań. Osoby regularnie czytający Twojego bloga mogą w prosty sposób przystąpić do dyskusji. Pamiętaj, że każda powracająca osoba na Twoją stronę to jeszcze większa szansa na pozyskanie nowego klienta. Utrzymuj relacje z Twoimi klientami poprzez kompetentne wypowiedzi na blogu.

Forum tematyczne skupia ludzi, którzy mogą w łatwy i szybki sposób znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania.

Wartość dla wyszukiwarek

Dobra treść na blogu to również zwiększony ruch z wyszukiwarek internetowych. Odpowiednio przygotowana treść na Twoim blogu może bardzo pozytywnie wpłynąć na ilość ruchu, jaki przychodzi na Twoją stronę.

Jeżeli chcesz założyć bloga firmowego lub forum tematyczne doradzimy Ci oraz pomożemy w przygotowaniu oraz prowadzeniu Twojego nowego narzędzia w dotarciu do klientów.